Beoordelingen voor Huizenlinq Taxaties
Deze makelaar beoordelenEen makelaar met allerlei beloftes, maar komt belofte niet na. Ik zit al ruim 4 weken op een taxatierapport te wachten en nog steeds niks ontvangen en iedere week beloofde hij dat het taxatierapport aan van de week klaar zou zijn. Vraag bij dit kantoor geen taxaties aan, want de makelaar laat je gewoon wachten en trekt zich nergens wat van aan.
Een hele slechte ervaring. De taxatie zelf was snel geregeld.
We hebben alleen 4! weken moeten wachten op het rapport. De telefoongesprekken die we gevoerd hebben om het voor elkaar te krijgen waren erg onaangenaam. Eerst werden we afgewimpeld met: 'het komt allemaal goed we hebben alleen een storing gehad'. Toen werd ons verteld dat er een enorme verbouwing bij kwam (dit hadden we van te voren aangegeven) waardoor het lang duurde. Dat we het nodig hadden voor de financiering, daar moesten we niet moeilijk over doen: 'de bank kon zo ook wel de financiering regelen' toch?
Dus als je een stressvolle ervaring wilt dan moet je met Huizenlinq in zee gaan. Wil je een rapport wat sneller ontvangen dan adviseren wij een andere taxateur.
Duurde erg lang om taxatie te krijgen.
Taxatie snel gedaan. Afronding duurde iets langer. Al met al prima!
Deze man moet op de markt gaan staan in plaats van taxaties uitvoeren. Eerste afspraak anderhalf uur te laat komen. Kan alles snel voor je regelen maar kan het vakinhoudelijk niet. Na bijna 3 maanden hebben we alsnog een nieuwe taxatie moeten laten doen en extra kosten moeten maken door deze flapdrol. We hebben de rechtsbijstand ingezet waardoor meneer Boone gelijk ging dreigen met "veel woonplezier de komende maanden" dit zie je ook wel terug op de reacties die hij plaatst op onderstaande reviews.
Zoals gezegd trap niet in de verhalen van deze man, hij drukte ook zo een 150 euro boven op het offerte bedrag. Dreigementen over betalingen gaat meneer Boone wel lekker op.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Het is werkelijk te bizar voor woorden. U heeft niets voor elkaar, zadelt de taxateur op met een half af huis, met niemand duidelijke afspraken en u slaat alleen maar om u heen. Ik ben er klaar mee.
+ Persoonlijke benadering;
+ Afspraak is afspraak mentaliteit;
+ Degelijke vakkennis.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte heer Koole,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, heel graag gedaan! Hartelijke groet Team Huizenlinq taxaties
Zeer prettige, flexibele houding en begrip voor de situatie van de klant!
Aan de telefoon wordt van alles beloofd, het afronden zou maximaal 1,5 week duren. Na 2 weken nog niks gehoord.
Op de website wordt een tarief aangegeven van 475, echter in ons geval ineens een bedrag van 600 euro. De verbouwingskosten zijn ons nooit naar gevraagd, het aanpassen zou even 250 euro kosten. Onze hypotheekadviseur is er achter aan gegaan en gaf aan dat ze ons “stalkers” beschouwen. Niet erg professioneel als het aan mij ligt.
Mensen die een taxatie moeten uitvoeren, sla dit bedrijf over!!! Aan de telefoon klinkt het fantastisch, maar het zijn allemaal loze woorden! Trap er niet in!
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Een nogal teleurstellende post. u schrijft onwaarheden. Achteraf is u gebleken dat u een woning heeft gekocht waar u onvoldoende onderzoek naar heeft gedaan. Wij hebben geconstateerd dat recht tegenover u een hoog flatgebouw wordt gebouwd. Kortom ik beschouw uw reactie als een reactie uit frustatie. Teleurstellend allemaal.
Een aanrader, ik ben heel fijn geholpen.
Zeer vriendelijk
Meedenkend
Altijd bereikbaar
Behulpzaam
Belooft gouden bergen maar komt afspraken niet na. De manier van omgaan met ontevreden klanten is afschuwelijk. Ook het antwoord van Mr Boone hier beneden klopt er niks van
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Heer Steyn. U heeft het onfatsoen uitgevonden. In plaats van zeuren adviseer ik u mijn rekening te betalen. Wij krijgen dus van u nog geld.
Ik heb maanden nadat ik de opdracht gegeven heb moeten wachten op het rapport. Daarnaast heeft de taxateur zonder rekening te houden met privacy foto's gemaakt. Hierdoor kwam de betreffende bewoonster op de foto terwijl zij dat niet wist.
Verder staan in het rapport zaken die niet geheel kloppen. Het werk leek op snel even wat geld verdienen.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
een hoogst merkwaardige reactie, ik heb inderdaad maanden moeten wachten op relevante informatie van u. wij schrappen u als opdrachtgever. Ik delete het rapport.
Prima rapport, had wat sneller gekund maar voor de rest niks mis mee.
duurde erg lang. Vraagtekens bij getaxeerde waarde, laatste referentie verkopen in de buurt niet meegenomen.
25 maart - krijg een reactie die niet klopt, ondanks toezeggingen door makelaar steeds vertraagd (voldoende email berichten daarover). Moest er herhaaldeijk achteraan. Opmerking over zakelijk slaat op de laatste 2 weken, nadat er eindelijk begonnen was met de verwerking. Voor wat betreft de taxatie ben ik het ook niet eens. Ik stel voor een andere makelaar te laten taxeren, heb ik gelijk (verschil meer dan 50k bovenop de getaxeerde waarde), worden den kosten door Huizenlinq betaald, heb ik ongelijk betaal ik het. Mooi dat er veel tevreden klanten zijn, ik niet en dat is door een deze reactie er niet beter op geworden. Wees eerlijk.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Laten we deze discussie maar stoppen, feit is dat u een recreatieobject heeft, welke is verhuurd. U wenst dat te vergelijken met woonbestemming. Ik stop de discussie.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte heer Tuininga,
Een teleustellend bericht. Om te beginnen de tijdsduur. U heeft een woning welke zakelijk wordt verhuurd en om die reden niet voor validatie door het NWWI in aanmerking komt. De waarde is bepaald conform de geldende regelgeving. Wij schrijven geen waardes op bestelling, zo werkt het niet. Het meerendeel van onze opdrachtgevers is zeer tevreden.
Prettige communicatie, snelle afhandeling.
Vakkundig klantvriendelijk en snelle reactie.
Erg prettig in omgang
Duidelijke antwoorden
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw review, wij zijn u graag van dienst geweest.
Prettig contact!
Het duurde erg lang voordat het taxatierapport kwam. Er was toegezegd ongeveer 10 dagen, dit werd zeker 4 weken.
Verder tevreden over het rapport.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw review, het is inderdaad erg druk geweest, de personele bezetting is inmiddels opgelost, wij streven naar een doorlooptijd van maximaal 1 week.
Niet professioneel
Zeker wel heb ik uw vragen beantwoord en voor u direct info ingewint. Anders had u uw taxatie die wel 4 weken duurde terwijl me binnen een week beloofd was, niet eens kunnen leveren.
Waarom belde u voor informatie? U kon uw taxatie niet maken.
Ik vroeg nog of u in staat was? Ja hoor zei u. U was onzeker en vroeg mij voor extra info. En een niet fatsoenlijke manier van communiceren ! Ik heb u informatie verschaft en niet dat u zelf gedaan had. Bovendien u wordt betaald voor u werk.
Neemt u me niet kwalijk !!!
Spoed stond op de taxatie maar ik moest achteraan gaan. Binnen een week was de planning. Wel 4 weken had het geduurd en nog onbeschoft ook.
Ik zal zeker u niet aanbevelen aan anderen. Alleen al om de manier waarop u communiceert.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte Mevrouw,
ik staak deze discussie, alleen al uw taalgebruik zegt genoeg.
Huizenlinq Taxaties
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte Mevrouw Gandasuria,
Wat een vervelend bericht. Ik breng u in herinnering dat wij vele malen aan u hebben moeten vragen om relevante stukken, zodat de taxatie kon worden uitgewerkt. Uiteindelijk hebben wij zelf alle benodigde informatie verzameld. U heeft van geen kant uw administratie op orde. teleurstellend allemaal. Wij hebben u conform afspraak een NWWI gevalideerd rapport geleverd.
Het is niet anders.
Huizenlinq Taxaties
Prima.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte Familie vd Goot, Dank voor uw positieve beoordeling, wij zijn u graag van dienst geweest.
Achteraf andere taxateur genomen
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte heer Muis,
We hebben elkaar kort telefonisch gesproken, ik ken u verder niet.
Dank voor de positieve duim.
Veel succes.
Met de cijfers boven aan deze website en onder aan deze website heb je een kans van 1:8 á 1:10 dat je over deze makelaar ontevreden bent. Toets op deze website een willekeurige stad in en het overgrote gedeelte van de makelaars scoort beter. Huizenlinq is gezien hun communicatie, deskundigheid en afspraken een aanfluiting voor hun beroepsgroep.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte Mevrouw DuPon
Wat een vervelend bericht. Blijkbaar reageert u uw frustatie op ons af. Feit is dat u nog een factuur aan ons dient te betalen. Wij hebben een incasso advocaat ingeschakeld.
Ik overweeg aangifte te doen wegens smaad.
Gelukkig is het overgrote deel van onze opdrachtgevers zeer tevreden over ons.
Lekker soepel en ging snel
Wat een welkom gevoel in Friesland!
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw beoordeling, blijf gezond en geniet.
Bijzondere onprettige ervaring gehad met de heer Boone, meneer doet uit de hoogte, laat ons niet uitpraten en schreeuwt overal doorheen!
Ik had hier eerder moeten kijken met wat voor een partij we in zee gingen, meneer zal vast wel weer reageren dat hij ons niet kent en dat het onwaarheden zijn, trap hier alstublieft niet in!
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Het lijkt op laster, wij kennen u niet, Hoek in Friesland bestaat niet, geen taxatie in Hoek, geen opdrachtgever met deze naam. Naam komt niet voor in database Kadaster, het zou sieren u bekend te maken en rechtstreeks naar mij te reageren. Wie bent u en waarom doet u dit.
Gelukkig veel reacties van tevreden opdrachtgevers.
Meneer laat niemand uitpraten, heeft totaal geen benul van de omgeving.
Doet dit werk enkel om snel geld van mensen af handig te krijgen
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte heer/Mevrouw A. Jansen,
Wij kennen u niet, wij taxeren niet in Almere, Dit gaat dus niet over ons. Dit soort uitingen zijn nogal triest en onwaar, gaarne verwijderen.
Michiel Boone
Huizenlinq Taxaties
Spontaan en overtuigend.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw review,
wij zijn u graag van dienst geweest.
Het contact was plezierig en to-the-point.
Snelheid van handelen prima, communicatie ook prima.
Vakkundigheid is voor ons lastig te beoordelen (moeten we op vertrouwen)
Uitkomst conform verwachting
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Beste Familie Bijsterbosch,
Dank voor uw beoordeling, wij zijn u graag van dienst geweest.
Ik herken niets in de negatieve beoordelingen. Prijsafspraak en tijdstip afgesproken, prima nagekomen. Zeeeeeer uitgebreid rapport met alles er op en er aan. Prijst de pluspunten van het huis en legt de vinger op de zere plek. Hier heb je wat aan als huiseigenaar.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor deze beoordeling, wij zijn u graag van dienst geweest.
Kwam dikke uur te laat. Heeft geen kennis van oude elementen en komt niet in de buurt bij de echt waarden van het pand. Heeft 2 weken geduurd voordat we het rapport kregen, na vaak ernaar gevraagd te hebben.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Beste heer en mevrouw Koekebakker,
Wat een nare en gefrusteerde reactie;
1. u heeft een pand gekocht met bouwkundige gebreken van heel veel geld
2. u heeft gekozen de koop voort te zetten en uw geldelijk verlies op dit pand te nemen.
3. wij hebben inderdaad 2 weken gewacht op uw informatie verstrekking, de tijdsduur is dus te wijten aan uw communicatie
4 u heeft pas de factuur voldaan na aanmaning
5. wij waren gewoon aanwezig op het afgesproken tijdstip
Hele vlotte man, komt heel vriendelijk over. Zegt binnen 1 a 2 weken de taxatie rond te hebben. Dit heeft bijna 2 maanden geduurd waardoor wij de hypotheek pas veel later over konden sluiten wat uiteindelijk natuurlijk geld heeft gekost. Dus dat viel behoorlijk tegen.
Geen pluspunten veel fouten in taxatie waarop geen reactie ontvangen.
Wel dreigen met de rekening.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Wat een merkwaardig en treurig bericht, wie bent u, dan reageer ik inhoudelijk naar u
Kwam snel langs. Uitslag duurde 2 weken langer dan afgesproken. Beschrijving woning klopte bij lange na niet. Marktwaarde was wel goed.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte Oenema, Een teleurstellend bericht, U heeft conform afspraak een gevalideerd rapport ontvangen. Uitwerking is in een alleszins redelijke termijn voor u uitgevoerd. Wij zijn u graag van dienst geweest. Fijne feestdagen
Staat open voor alle vragen geeft daar duidelijk antwoord op.
Op 28-10-2021 taxatie gedaan en de opdracht gegeven tot verkoop.Op 31-10-2021 nam de Hr Boone contact met de mededeling dat er een bod lag van een koper . Na overleg met de met de betrokkene het bod aanvaard .De Hr Boone heeft alles in gang gezet mbt tijdelijk koopcontract en de afspraaken met de koper ivm het passeren van de koopakte.
Alles is naar volle tevredenheid afgehandeld 19-11-2021 is de akte gepasseerd.
Van taxatie tot verkoop 4 dagen.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw review, wij zijn u graag van dienst geweest,
Blijf gezond.
hartelijke groet,
Belooft een lage prijs online, blijkt 2 keer zo duur te zijn. Oplichterij. Belt ook 3 keer om te vragen of taxatie doorgaat. Had allang doorgegeven van niet
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Wat een merkwaardig bericht, ik ken u niet, heb geen opdracht van u ontvangen of uitgevoerd, u komt niet in mijn systeem voor. Heel treurig allemaal.
Nooit met deze man in zee. Doet zich eerst vriendelijk voor. Nadat hij de opdracht binnen heeft, slecht bereikbaar en heel arrogant en zelfingenomen.
Een zeer onaangenaam persoon die niet betrouwbaar is. Ver weg van blijven!
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte heer,
Wat een naar bericht. Geen idee wie u bent, maak u bekend dan kan ik inhoudelijk reageren.
Michiel Boone
Huizenlinq Taxaties
Heel tevreden, goede service en snel geholpen met de taxatie van onze woning in Heerenveen.
Plus punt aangenaam contact
Min punt niet altijd op tijd ( volgens afspraak) nakomen
Voor de rest super tevreden
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Beste Mevrouw Eekma,
Dank voor uw bericht. Goed te vernemen dat u tevreden bent. De tijd is een aandachtspunt. Ik ga daar beter op letten.
Zeer vriendelijk en slagvaardig.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw bericht, wij zijn u graag van dienst geweest
Nadat ik gebeld had voor een taxatie, leek het geen probleem en zou meneer contact opnemen met mijn makelaar. Na een week had ik nog geen bericht en ook de eigenaars van de koopwoning zaten dringend te wachten op een taxatie.
Meneer belde mij en nadat ik hem had teruggebeld noemde hij de verkeerde makelaar, terwijl ik alle gegevens al had ingevuld op het aanvraagformulier en mondeling had doorgegeven met de garantie dat het goed zou komen. Daarna duurde het nog 2 weken voordat de uiteindelijke taxatie plaatsvond, en ruim 2 weken voordat het rapport binnen was. Het duurde te lang ivm de uiterlijke geldigheidsdatum van de hypotheek. Ook mijn hypotheekadviseur had geen goed gevoel en kon niet fatsoenlijk met hem overleggen. Ook de procedure verliep niet zoals gebruikelijk. Jammer dat het zo moeizaam is verlopen.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte Mevrouw Rietberg,
Wij hebben slechts email contact met elkaar gehad, waarin u ons heeft verzocht de bewuste woning in Creil te taxeren, zulks is geschied. Wij konden de feitelijke opname met de toenmalige eigenaar doen op 14 juli 2021, u heeft het gevalideerde rapport ontvangen op 22 juli 2021. Een alleszins redelijke termijn. Naar ik aanneem is het misverstand hierbij opgelost.
Veel woonplezier gewenst, het is een heerlijk huis.
Hartelijke groet
Huizenlinq makelaars en taxateurs oz
Tevreden !
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw bericht
Heb contact gemaakt maar hij heeft niks van zich laten horen bij de bewoners of makelaar. Daarna medere maken gebeld en geappt maar hij zei dat hij geen info had ontvangen maar er zijn medere mail wisseling geweest hem hier op aangesproken en hij heeft mij toen geblokkeerd
Dus nee niet iemand om ooit aan te raden
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Een hoogst merkwaardig bericht, de waarheid is dat wij nooit in de gelegenheid zijn geweest om de woning te bekijken c.q. te taxeren en wij om die reden de opdracht hebben teruggegeven. Gelukkig is het zo dat uw beweringen worden tegen gesproken door vele tevreden clienten.
Aardige correct verstand van zaken
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw bericht, wij zijn u graag van dienst geweest, blijf gezond.
Bereikbaar, klantvriendelijk en kundig
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw bericht, Wij zijn u graag van dienst geweest, Blijf gezond
Ik vond de taxateur een zeer onaangenaam persoon, met het voorkomen van een ontzettende blaaskaak en het fatsoen van een ongeleid projectiel. Liever niet weer op mijn erf!
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte heer,
Op uw uitnodiging hebben wij de betreffende woning bekeken in uw aanwezigheid. U heeft nagelaten ons relevante stukken ter hand te stellen voor het uitvoeren van de taxatie waarna wij de opdracht aan u hebben teruggeven. Ik vind het teleurstellend dat u zich uitlaat zoals u doet.
Taxatie prima! Heldere en duidelijke rapportage
Snel en zeer correct
Snelle reactie
Correct en vriendelijk
Super. Snel/ duidelijk/ niet belachelijk duur/ fijne Taxateur
Wij hebben onze woning laten taxeren door taxateur van Huizenlinq: Michiel Boone. Taxatie viel 15% lager uit dan verkoopprijs (wat volgens andere taxateur/makelaar een redelijke vraagprijs is). Zowel wij, als de hypotheekadviseur, als een externe makelaar/taxateur vonden dat erg vreemd voor deze tijd: Zij hadden dit nog niet eerder meegemaakt. Gelukkig konden we het verschil betalen van eigen geld, maar anders heb je een groot probleem. Nog een aandachtspunt als je in zee gaat met deze taxateur; spreek een termijn van levering af, hadden wij niet gedaan, waardoor we geen idee hadden wanneer het rapport zou komen. Hiermee bedoel ik dat je afspreekt wanneer je het nodig hebt, want bij ons heeft vooral het plannen van de feitelijke opname op zich laten wachten.
Tot slot, erg jammer dat we niet zijn gebeld na dit tegengevallen rapport; bijvoorbeeld welke opties we hebben etc.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte Mevrouw van Gent,
Wij begrijpen uw teleurstelling. Punt van aandacht voor uzelf is dat u heeft aangekocht zonder aankoopmakelaar. Gevolg is dat u naar onze professionele mening teveel geld voor deze woning heeft betaald. Wij kunnen niet anders dan de marktwaarde taxeren op basis van referentie objecten welke de markt aangeven. U heeft het rapport keurig tijdig ontvangen.
Michiel Boone RT
Huizenlinq makelaars en taxateurs oz
Nota niet volgens afspraak (o.a. extra toeslag berekend) en de reactie van dhr. Boone hierop intimiderend, niet erg professioneel.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Beste heer Hermans, u bent een collega, een weinig professionele reactie. Onze opdrachtgever was en is zeer tevreden. U heeft de factuur uiteindelijk voldaan na daartoe te zijn gemaand. Ik wens u een succesvolle zakelijke carriere.
Heeft veel praatjes, maar maakt niks waar. Stuurt constant extra rekeningen. Valse advertentie over de courtage. Hij verhoogd het soms ineens buiten de overeenkomst om. Oplichter!!!!
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Wat een merkwaardig bericht. Ik ken u niet, wij kennen geen client met deze naam. Wilt u mij bellen om dit op te lossen. Voor de duidelijkheid wij houden ons altijd aan afspraken, zie de vele positieve beoordelingen.
Wij zijn zeer tevreden over de taxateur en het taxatierapport.
Echter was het wel vreemd dat er geen energielabel bekend was...
Precies hetzelfde huis als dat van ons is onlangs verkocht en daar was het wel van bekend.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Beste Familie van Eelen,
Dank voor uw reactie. Wij zijn u graag van dienst geweest.
Het energielabel is een geautomatiseerd systeem.
Bij verkoop is het label een verplichting.
Beste mensen,
Ga nooit met Huizenlinq in zee.
Bij het eerste gesprek zeer vriendelijk en heel charmant en meegaand. Na het tekenen.
Ontkent Michiel afspraken die er zijn gemaakt.
Lijkt alleen maar op geld uit te zijn. Heb in mijn kringen gehoord dat dit niet de eerste keer is en waarschijnlijk ook niet de laatste keer dat die mensen tracht op te lichten.
Mijn advies niet met deze oplichter in zee gaan!
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Wat een vreemd bericht, ik ken u niet. U komt niet in mijn systeem voor. Wij hebben niks aangekocht voor een klant in Alkmaar. Wilt u mij svp bellen om dit op te lossen.
Zeer ontevreden over de makelaar, die ons bedreigd heeft, tegen ons heeft geschreeuwd, en uiteindelijk 100 euro heeft afgetroggeld door zeer intimiderende mails te sturen en achter ons aan te zitten, terwijl er geen enkele actie is verricht door de makelaar. Ik ga dan ook een klacht indienen bij de beroepsgroep, aangezien dit niet past bij de service die verwacht mag worden van een erkent makelaar. Door het gedrag van de makelaar hebben we afgezien van verder contact met elkaar en heeft de taxatie waar we om hadden gevraagd dan ook niet plaatsgevonden uiteindelijk op ons verzoek.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Geachte Familie Bootsma,
Bovenstaande is absoluut niet geschiedt. Treurig dat dit zo moet lopen, U was niet aanwezig op het afgesproken tijdstip. U heeft nagelaten een nieuwe afspraak met ons te maken. Ik ervaar deze communicatie als teleurstellend.
Taxateur heeft een goed en overzichtelijk rapport opgesteld in korte termijn. Als er vragen zijn dan is de taxateur ook goed te bereiken.
Taxateur heeft een goed en overzichtelijk rapport opgesteld in korte termijn. Als er vragen zijn dan is de taxateur ook goed te bereiken.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw reactie, wij zijn u graag van dienst geweest
snel en correct.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw reactie, wij zijn u graag van dienst geweest
Vriendelijke man. Taxatie was naar wens.
We hadden met spoed een taxatie nodig en de beloofde datum van ontvangst taxatie werd gehaald.
Erg fijn dus.
In het begin zeer vriendelijk. Na tekenen van de opdracht voor verkoop was Michiel gelijk vreselijk onbeschoft en onvriendelijk, nooit meer gezien en heel agressief de 2x dat hij wel aan de lijn kwam. Zijn vrouw, die je nooit ziet, hangt gedurende het verkoop proces de telefoon. Ze zijn beide erg egocentrisch en enkel gericht op centen maken. Heel onpersoonlijk. Spijt van de keuze.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Beste Mensen, Wat een vreemd bericht, ik herken mij hier totaal niet in. Wilt u zich aub bekend maken zodat ik dit kan oplossen met u. Juist snelheid en adequaat handelen staat hoog in het vaandel bij ons. Klantvriendelijkheid is een kernwaarde. Ik spreek u graag.
Uitstekende vakman en fijne afwerking ondanks drukte.
Initiatiefrijk, duidelijk en doelgericht bij het begin. We moesten alleen naar onze smaak te lang wachten op het taxatierapport. Het rapport van ons te verkopen woning was in een paar dagen klaar, in dit geval hebben we het over weken gehad. Ik heb ook zelf initiatief moeten nemen waar het rapport blijft, dat stond haaks op hoe de start ging.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw reactie. Het is zeker niet de bedoeling dat de doorlooptijd te lang is. Wij maken hier een aandachtspunt van.
Joviale makelaar, Nam na het taxatierapport nog even contact op.
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw reactie. In voorkomende gevallen zijn wij u graag van dienst
Duidelijk en correct gecommuniceerd met de taxateur van dienst..
en daarmee een prima inzetbaar taxatie rapport ontvangen
Reactie door Huizenlinq Taxaties
Dank voor uw reactie.
Vriendelijke en kundige taxateur.
Goede en snelle service, volledig naar tevredenheid
Goede en nette taxateur.
Zou huizenlinq zeker aanraden
